2014. január 22.

egy kis esti ez meg az... az utcánkból jelentem

a rémről szereztem újabb infókat az iménti estivillámpisikakiszimatsétán. a ballonkabátos, fura sapkás, merev, egyeneshátú faszival az utóbbi hetekben többször is összefutottam. már azt is megtudtam róla, hogy itt lakik a szomszéd utca egyik udvarában, ahol eddig nekem úgy tűnt egy autószerelő műhelyen és roncsokon kívül nincs semmi.  pedig van. oda áll be minden este a kis, piros autójával, majd a kaput nyitva hagyva még tesz egy rövid sétát a sarokig, ahol már többször rám hozta a frászt. de  ma kiderült, hogy nem is rém, hanem csak egy szégyenlős, szerelmes lehet, aki minden este azt reméli, hogy a nő, az utcából, a sarkon túlról a fehér kutyájával talán éppen akkor lép ki a kapun... és ma éppen akkor lépett ki a kapun. úgy tűnt nem először találkoztak. a fehér kutya barátságos farkcsóválással fogadta, majd együtt, lassan andalogva haladtak az utcában, az előttük boldogan galoppoló fehér kutya nyomában...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése