2013. május 28.

kontroll

több éve tartó egyedüllétem alatt pár dologra rájöttem, hogy mit hibáztam, vagy éppen mit csináltam jól.
az irányítást sosem tűrtem, makacs voltam és talán vagyok is, mint egy öszvér. és lehet pont emiatt nem működtek megfelelően a párkapcsolataim sem. nem tudom biztosan... csak sejtem... 
pedig az irányítás jó, kell, szükséges.
nekem ez most hiányzik, hogy legyen mellettem valaki, aki kontrollálja a cselekedeteimet, hogy ne legyek mindig túl kemény, adjam fel, ha kell, vagy éppen noszogasson, hogy na, pedig ez jó lesz neked, gyere csináljuk...
egyedül ez nem megy, vagy lehet másnak igen, de én úgy érzem, pont ennek hiányában teszek, vagy nem teszek dolgokat, amivel aztán rossz döntéseket hozok, mind a magam, mind a gyerekem érdekében. pedig nagyon szeretném jól csinálni, tényleg...
szóval azt gondolom a kiegyensúlyozott, boldog élethez kell a társ általi egészséges kontroll. vágyom erre.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése