2012. január 21.

jégkrémpálcika

basszus nem olyan régen dobtam ki, amikor hirtelen felindulásból mindenféle kacattól megszabadultam... pedig  most nagyon kéne és igazán nem foglalt el sok helyet, nem is értem... és hát valljuk be, most nem igazán pálcikás jégkrém időszak van... 
emlékszem amikor legelőször történt az ujjaim valamelyikével, hogy minden előjel nélkül reggelre csak úgy begörbült... még a kőszegi utcai albérletben laktunk és nem találtunk más segédeszközt csak egy magnókazetta tokját, azt erősítettük az tenyeremre sínként, hogy az ujjam egyenes maradjon... vicces volt, amikor éjszaka azzal a kezemmel próbáltam megölelni az ex vőlegényemet... na szóval azóta ezt a műveltet, mármint a sínbehelyezést a tökélyre fejlesztettem a jégkrémes pálcika és egy kis szigetelőszalag ötvözetével. és remekül használtam abármire, gépeltem, tettem-vettem, vezettem... aztán szépen elmaradozott, mármint a görbület és a vele járó fájdalom is. örültem is és egyáltalán nem hiányzott, mert azé' bevallom elég kellemetlen volt, főleg a sebességváltásnál...
aztán ma reggel megint így ébredtem és bazira fájt egész nap... nem volt könnyű így pelenkázni és mindent csinálni. persze mostanra már remekül bemelegedett, csak egy kicsit nyekereg és kattog ahogy használom, de tudom, hogy reggelre faszán megint masszívan begörbül és igen csak nehéz lesz kiegyenesíteni...
most már csak arra lenne jó rájönni, hogy vajon most mit csináltam, vagy mit ehettem, amit már jó ideje nem csináltam vagy ettem, hogy ez lett az eredménye... basszus... vagy lehet öregszem... vagy a hideg nem tett jót az ízületemnek... vagy mi a fene...
... talán valamelyik táskámban még találok egy pálcikaszigszalag kombót...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése